Politica de Livrare si Retur

Livrare
1. Conditii de livrare / primire a coletului.

Daca nu ai introdus corect si complet informatiile pentru livrare si contact in momentul cand ai plasat comanda (numarul de telefon, numarul strazii, etajul, apartamentul, interfonul, codul postal etc), sunt sanse sa nu ajunga la tine si sa se intoarca la noi in depozit. Iti recomandam sa verifici de mai multe ori inainte sa plasezi o comanda (sau sa-ti faci cont la noi).
Daca ajunge curierul cu un colet cu care pare ca s-a jucat putin fotbal si e vizibil deteriorat intrucat produsul sa se vada de la exterior in ambalaj, iti recomandam sa-l refuzi si sa ne contactezi imediat (trimite un mail la contact@duonova.ro si o rezolvam rapid).


2. Cum livram in Romania - Sameday in 1-3 zile lucratoare.

Daca dai comanda intr-o zi lucratoare, adica de luni pana vineri, pana la ora 16:00, noi o procesam si dam stafeta curierului, cu produsele tale, in aceeasi zi. Toate comenzile date dupa 16:00 sunt predate curierului urmatoarea zi lucratoare. Costul transportului standard este de 19 Ron.
P.S la locker se plateste doar cu cardul!
In momentul cand comanda isi ia zborul din depozitul nostru, primesti automat prin mail (pe adresa pe care ai plasat comanda) un tracking link unde poti urmari livrarea.
In dimineata livrarii, vei primi un SMS cu intervalul orar in care se va livra coletul, numarul de telefon al curierului si un link unde poti vedea detalii sau poti modifica informatiile.
Daca stabilesti sa vina curierul si nu te gaseste la acea adresa si in intervalul de timp mentionat, primesti un alt SMS cu un numar de telefon la care poti suna pentru a stabili o noua livrare. Daca nici a treia oara nu este cu noroc, coletul se intoarce la noi. Curierul iti poate comunica sa iti lase coletul intr-un locker sau daca alegerea livrarii este prin locker, acesta sta in jur de 4-5 zile dupa care se intoarce la noi daca nu este ridicat. 
Daca totusi doresti coletul respectiv, poti sa repeti comanda, doar ca vei suporta costul noului transport pe langa costul anterior.
Please note ca in spatele acestui site exista oameni care proceseaza, ambaleaza si livreaza comenzile, indiferent daca tu alegi sa le ridici sau nu. Daca te obisnuiesti sa anulezi comenzi deja in procesare sau expediate, exista sanse sa nu iti mai expediem pe viitor.

Livrarea internationala nu este disponibila momentan.
 
Retur
Acceseaza formularul de retur AICI!
Poti renunta la orice produs pe care l-ai cumparat, in 14 zile calendaristice (numaratoarea incepe din ziua cand ti-au fost livrate), fara sa ne dai vreun motiv - desi ne-ar ajuta sa stim ce s-a intamplat. Te rugam sa apelezi la orice firma de curierat pentru a putea returna produsul!
Fac exceptie de la regula produsele pe care nu le mai putem lua inapoi din motive de igiena sau alte deteriorari!
 Daca doresti alt produs la schimb trebuie sa returnezi produsul achizitionat la momentul primirii coletului si plasata alta comanda.
Daca doresti alta marime la schimb, contacteaza-ne pe mail la contact@duonova.ro , facem cinste cu transportul.
Contravaloarea produselor iti va fi returnata catre acelasi cont,in cazul in care ai achitat cu cardul, sau daca ai achitat cash te vom ruga sa ne trimiti in formularul de retur si contul IBAN impreuna cu numele tau.
Banii iti vor fi returnati in maxim 14 zile calendaristice dupa ce am procesat returul (dupa ce s-a intors la noi la sediu si l-am verificat).
Verifica de doua ori daca ai scris adresa de livrare corecta si completa, pentru ca altfel coletul nu va putea fi livrat.
Daca abuzezi de optiunile de retur, este posibil sa te tinem pe tusa.


GHID DE AMBALARE A PRODUSELOR PENTRU TRANSPORTUL RETURULUI:

1. Te rugam sa ambalezi produsul in ceva rezistent la transport (o punga rezistenta, o cutie etc).
2. Produsele trebuie trimise asa cum le-am trimis noi. Produsul sa nu fie purtat, spalat, murdar etc. In caz contrar, avem dreptul sa refuzam returul sau sa cerem o taxa pentru a putea aduce produsele la starea de vandabilitate.
3. Sticker-ul ramane la tine, este cadou!